Selasa, 9 Mei 2017

Ayet kembali tersenyum selepas peristiwa hitam itu.. moga terus kuat walau tidak sempurna (10Gambar)

Pada 28 April lalu Fareed Iskandar telah terlibat dalam kemalangan yang hampir meragut nyawanya, dia bertarung nyawa ekoran kemalangan itu setelah mengharungi berbagai pembedahan bagi merawat kecederaan akibat kesan kemalangan terbabit.

Setelah hampir 2 minggu bertarung nyawa dan paling menyedihkan apabila kaki nya terpaksa dipotong akibat telah rosak membusuk tidak dapat di selamatkan impak kemalangan terbabit.

Ibu nya Puan Noriza terpaksa memberi kebenaran untuk memotong kaki Fareed atau lebih mesra dengan nama gelaran Ayet demi menyelamat kan nyawanya. 

Hari ini Ayet kembali tersenyum setelah melalui detik hitam yang amat perit,namun rawatan terus diberikan pada nya dan dia terpaksa menempuh satu lagi pembedahan kata ibunya.i







Assalamualaikum semua...Allahu..manisnya senyuman anakku Fared Iskandar....lega sungguh hati mama ...hrini dia show a lot improvement..Tapi Masih kekurangan darah...hrini dktr transfusion darah pada Ayet...update terkini dktr plan UTk msukkn besi pada tangan belah kirinya..Waiting for qoutation...in sya Allah DLM wktu terdekat farred akan menjalankan Stu lagi pembedahan..in Sya Allah....Subhanallah..Allah maha penyembuh n maha pengasih....farred sembuh dengan begitu cepat...wlupun dia tidak sesempurna insan lain...tpi itu cukup membahagiakan mama...dan alhamdulillah dia sudah dapat menerima takdir n ketentuan yg terjadi pada dirinya...syukur alhamdulillah..semoga Allah sentiasa melindungi kami sekeluarga dan anda semua yg sentiasa mendoakan kami.... Alhamdulillah...hanya ucapan terima kasih shja yg dapat kami sekeluarga ucapkan..semoga Allah membalas anda semua dgn seribu rahmat nya! In Sya Allah...slm syg dri mama n farred.....tq all!

Sama-sama kita berdoa agar Ayet terus kuat walaupun dirinya kini tidak sempurna seperti insan-insan lain Ayet masih punyai ibu yang sangat penyayang, adik beradik, guru-guru, Ustazah dan rakan-rakan yang sayang Ayet yang sentiasa bersama Ayet dalam susah dan senang.

0 ulasan :

Catat Ulasan