Sabtu, 4 Mac 2017

Sayu : Awak penipu ..awak penyebab isteri kehilangan suami anak kehilangan bapa (8Gambar)

Sungai Siput : Pemandu Vios yang terbabas merempuh Alza  menyebabkan pemandu Alza maut dalam kejadian di Kilometer 39.3 Jalan Ipoh - Kuala Kangsar  3 hari lalu masih belum tampil bertemu keluarga mangsa yang maut menyebabkan keluarga arwah Muhammad Azlan Abdul Jalil, 27 terkilan kerana pemandu  vios terbabit seseolah melepas tangan ini luahan adik arwah di laman sosialnya.





Asalamualaikum w.b.t MOHON SHARE SAHABAT
Malam ni dah masuk 3 hari arwah abang aku bersemadi ye kami sekelurga dah boleh redha dengan pemergian arwah.yang kami terkilan punca dan penyebab terjadinya kemalangan ni yg menyebabkan seorang isteri menjadi balu,seorang anak menjadi yatim,seorang mak ayah kehilangan anak dan aku sendiri kehilangan abang. Pemandu yang kenderaan dia langgar kereta abg aku dari belakang cuba pulak nak buat cover report palsu kononnya pandu perlahan 60km/j waktu hentaman. Padahal kereta alza yg abg aku pandu mmg dah bersedia nk belok ke kanan..Lojik ke kalau aku ni bukan seorang io terafik tengok kesan hentaman yang macm tu sehingga menyebabkan wheelhouse bahagian belakang kiri remuk smpai rim pun pecah. Ni tindakan paling tak munasabah dan tak berperikemanusiaan dah buat salah kemudian cuba untuk menidakkan. Aku terpaksa viralkan gmbar pemandu ni sebab aku nk jaminan atas punca kepada anak2 buah aku menjadi yatim. Mohon pemandu atau keluarga tampil berjumpa waris untuk bincang masa depan anak2 syurga ni sebab anak anda punca kepada semua ini.. jangan nk lepas tangan dan buat tak tahu. Aku bukan nk bangkitkan isu kaum atau apa. Bayangkan kalau kami yang langgar anda.lawyer2 anda akan tuntut smpai lubang cacing. Kami mohon begitu juga sebaliknya.kamu sekeluaga mesti BERTANGGUNGJAWAB mohon kawan2 dan sahabat dalam ni bantu viralkan status ni. Terima kasih

0 ulasan :

Catat Ulasan